onsdag 26 december 2012

Mål: 2013

I nuläget är jag inte riktigt klar med vilka mål jag har inför 2013. Men jag börjar i alla fall få lite koll på vilka lopp jag vill springa:

- Stockholms marathon (det kan ju bara gå bättre i år!)
- Axa Fjällmarathon (vilket ska bli sjukt kul!)
- Tavelsjö halvmarathon (fint lopp runt Tavelsjön strax utanför Umeå)
- Umemilen (fin och platt bana som jag dessutom springer ofta till vardags)
- Umemaran (i år måste det bli av!)

På listan finns även några bubblare:
- Vårruset (det är ju lite av en tradition, men frågan är om det ligger för nära Stockholms marathon?)
- Icebug Winter Run i Piteå (kan kanske kombineras med en visit hos svärföräldrarna?)
- Vännäs halvmarathon (ja, vad tusan, jag vill gärna springa ytterligare en halvmara och Vännäs ligger nästgårds)
- Och kanske något eller några terränglopp? Gammlia terrängen? Något ur Salomon Trail Tour?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar